Arhiva

Archive for 23 februarie 2011

Felicitări doamnă Udrea

23 februarie 2011 16 comentarii

Unii oameni au o calitate teribilă, atunci când spun câte ceva despre cineva, se simte…

Indiscutabil, doamna Elena Udrea este o persoană inteligentă care simte momentul când trebuie să spună ce are de spus. După ce trei partide politice şi două trusturi media au tot încercat să o lovească nereuşind decât să îşi rupă colţii în farmecul domiei sale, astăzi, cu graţia care îi e caracteristică, doamna Udrea pot zice că l-a făcut Knok Down pe măscăriciul Pontănel cocoţat în vârful unui partid a cărui cel mai bun membru, al celei mai mari şi mai importante organizaţii din ţară e Vaghelie cel mic negru şi urât şi care e celebru prin faptul că, după cum a spus el însuşi când era mic şi prostuţ a căzut în cap din corcoduş, a încetat să evolueze intelectual. Spun că este cel mai bun, că d’aia e şeful organizaţiei.

Iată importul de pe blogul doamnei Udrea http://www.elenaudrea.ro/ponta-regele-sexgate-ului-din-psd.html :

L-am auzit iarăşi, în această seară, pe Victor Ponta, un flăcău care a ajuns preşedinte de partid înainte de a depăşi faza concursurilor de frumuseţe terminate cu dosare penale de la organizaţia de tineret a PSD, vorbind despre mine într-un mod bolnăvicios. Mă pomeneşte atât de des în ultima perioadă, încât nu poate fi vorba de altceva decât despre o obsesie chinuitoare pe care a dobândit-o în ceea ce mă priveşte. Astăzi mă proclama „regină” într-un context halucinant, care nu are nicio legătură mine.
Ştiu că Victor Ponta nu înţelege o iotă din lucrurile care se intamplă în jurul său şi că nu este interesat de bunul mers al lucrurilor. Am aflat acest lucru când a fost numit ministru de către socrul său şi când lipsea mereu de la şedinţele de Guvern, fiind înlocuit de fina lui pe care şi-o adusese secretar de stat. Dar de aici până la a vorbi despre mine în contextul scandalului din vămi este o cale lungă. O cale care presupune raţionamente absurde, generate de prostia şi de incompetenţa unui fost procuror.
Doar în mintea lui Victor Ponta este posibil ca Gheorghe Falcă, membru al partidului încă de la începuturile acestuia, şef de filială locală şi primar al Aradului în vremurile în care eu abia păşeam în politică, să fie omul meu sau protejatul meu. La fel şi Traian Igaş sau Sorin Blejnar sunt, în logica bolnavă a lui Ponta, asociaţi cu Gheorghe Falcă doar fiindcă sunt din aceeaşi organizaţie judeţeană. Si de aceea (???) toţi trei ar fi protejaţii mei (???). Las la o parte faptul că nu am cum şi nici de ce să îl protejez pe primarul Aradului, dar nu înţeleg ce legătură am eu cu vămile, în afară de faptul că am trecut de câteva ori graniţa cu paşaportul în mână, ca orice turist.
Victor Ponta este un ipocrit şi un farseur. El este bufonul curţii regelui. Nimic din ceea ce spune nu poate fi luat în considerare fiindcă totul se sprijină pe o minte bolnavă, pe o logică strâmbă şi pe o lipsă de caracter uluitoare.
Dacă folosim logica lui Ponta, concluzionăm că el însuşi este regele sexgate-ului din PSD, din moment ce personal i-a promovat şi susţinut pe liderul organizaţiei de tineret şi pe ceilalţi PSD-işti marcanţi implicaţi într-un caz de prostituţie cu adolescente şi proxenetism.

Graţioasă şi mortală…

Hehehe … bravo doamnă Udrea…

După asta, orice reacţie a lui Pontănel nu va face decât să arate că dacă i s-ar ataşa titlul de Prostănac  i s-ar face un uriaş compliment pe care nu-l merită.

Încă odată bravo doamna Udrea…