Prima pagină > Inconștiență - Ipocrizie - Nesimţire > Începând de azi, Șerban Huidu este un ucigaș … de oameni …

Începând de azi, Șerban Huidu este un ucigaș … de oameni …

Poate sună cinic dar începând de astăzi, Șerban Huidu, cârcotașul, este un ucigaș. De oameni …

 Cred că moartea a doi oameni din cauza incapacității de a conduce un autovehicul și inconștienței cuiva mi se pare mult mai cincă…

Unii vor spune că este cam cincă acestă afirmație, dar nu e așa.

Să vedem faptele.

Mergând dinspre Predeal spre Brașov cu mașina proprie, un Mercedes-Benz ML-Klasse, SUV lansat pe piaţă în 2008, o mașină relativ puternică li prin comparație cu un Logan, mult mai rezistentă la șocul unei ciocniri, a ieșit într-o depășire în curbă, un loc unde această manevră era interzisă.

Fatalitatea a făcut ca din față să vină un Logan care circula legal… Ambele mașini au avut de suferit, dar ceea ce e grav e că au murit oameni. Doi. Din Logan. Celei  de a treia persoane un bărbat de 57 de ani,  a fost supusă unei intervenții chirurgicale la Spitalui Județean Brașov.

Văd că unii interpretează treaba în fel și chip, ba că a vorba de ceasul rău, ba că se răzbună energiile negative pe care le-a acumulat în urma emisiunii Cronica Cârcotașilor, ba că una, ba că alta.

Cine știe, poate OTV-ul va spune că e vorba de resturile cometei Elenin, care acum se află la doar 35 de milioane de kilometrii.

Alții vorbesc despre drumurile carew nu sunt OK, evident fiind vorba de vina lui Băsescu. Probabil în mintea lor, drumul respectiv s-o fi îngustat odată cu alegerea lui Băsescu în funcția de președinte.

De fapt în țara asta se petrec foarte multe accidente de acest tip.

Schema e simplă. Un oarecine are o mașină mult mai puternicio decât îi permit capacitățile lui motorii și bunsimțul să stăpânescă, respectiva mașină, dacă e și purtătoarea unei firme mari, nu mai ține cont de nimic, legile de circulație fiind pentru excelența sa, licuriciul mediatic, politic sau alt tip, ceva de care nu-i neapărată nevoie să țină cont. Din pozele de mai jos, mai precis din modul în care arată mașinile, desprinde o concluzie: Viteza a fost mare. Și dacă e să spun cine avea o viteză mai mare, înclin să cred că Mercedes-ul .. cel puțin pentru faptul că era în depășire …

Incoștiența face ca de multe ori, în zone unde vizibilitatea redusă nu permite efectuarea depășirii în siguranță, zonă unde de fapt este interzisă respectiva manevră, să iese pe contrasens și să se proptească în prima mașină care vine din față.

Urmarea, oameni morți și răniți, pagube materiale …

Cred că a căuta vinovați în altă parte decât între cei implicați este doar o tentativă de a se uita câteva detalii.

Întotdeauna vinovatul este ce care a făcut depășirea. Asta nu poate fi negată.

Văd că spune acum, Mircea Badea că atâta timp cât nu vom avea autostrăzi care să facă să dispar nenorocitul de contrasens, vom tot avea accidente. Poate, dar poate vom avea accidente atâta timp cât tot felul de indivizi vor continua să nu respecte regulile de circulație…

La Șerban Huidu, situația e mai specială

Am văzut azi înregistrarea unei umisiuni ”Cronica Cârcutașilor”. Oricât de simpatic ar fi Huidu, se putea observa o anumită lentoare în mișcări. Această stare pare a fi urmare a accidentului de la schi din Austria.

Mă gândesc că dacă la tv se vedea asta, în realitate e și mai vizibil.

 Sunt absolut convins că cei din jurul lui, familie, colegi, au observat și ei asta. și nu l-au oprit, ci l-au lăsat să conducă. Culmea e că acum conducea având în mașină soția, copii și bona lor. Asta e inconștientă clară.

Poate dorea să demonstreeze că nu mai are urmări după acceidentul din Austria, poate nu avea răbrarea necesară ca să rămână în spatele mașinii din față până într-un loc unde depășirea se putea face în siguranță, poate … Dumnezeu știe. Sau poate e vorba și de faptul că, după accidentul din Austria nu i s-a făcut un control care să înceapă cu ”psi …”, la modul serios, ca să se stabilescu dacă are capabilitățile necesare pentru a conduce în siguranță o mașină pe drumurile publice.  După acel accident din Austria și după tratamentul pe care l-a urmat, din câte știu, are nevoie de un foarte lung timp până să îi revină calitățile psihomotorii anterioare. Evident, dacă îi revin. Mulți rămân cu sechele  pe toată viața. 

Recunoașterea scăderii anumitor capacități nu este deloc ceva degradat. E omenește.  De asemenea nu e nimic rău ca cei din jur să îi arate unui om aflat într-o astfel de sotuație că are o problemă, de asemenea nu e nimic degradant. A-l lăsa însă, să încerce să își depășească limitele, poate vi un gest cu urmări incalculabile.

Dacă unui șofer de autobuz sau unui pilot de avion i s-ar trece cu vederea, din respect și pentru a nu-l jigni, anumite incapacități temporare sau definitive dodândite la un moment dat ar putea duce la dezastre. Merită oare ca pentru a mângâia vanitatea cuiva, să se pună în pericol viețile unor persoane? (Cred că despre asta e vorba la Huidu… Dacă i se atrăgea tenția că are probleme, doi oameni nu ar fi murit, iar un al treilea nu ar fi fost chinuit cu o intervenție chirurgicală.  

E adevărat, drumurile noastre au probleme. Asta înseamnă oare ca, de exemplu, ca atunci când trecem peste o trecere la nivel cu calea ferată să trecem indiferent dacă vine sau nu trenul?

Indiferent ce se va constata în urma anchetei, indiferent ce va considera justiția, Serban Huidu, din păcate, începând de azi, este un ucigaș, iar cei din jurul lui, care nu l-au oprit, sunt complici morali la uciderea unor persoane nevinovate, asta chiar dacă era lapovită si ninsoare de căteva ore, iar viteza a fost neadaptata la conditiile de trafic. Serban Huidu si-a recunoscut vina, fapt care e un lucru bun, dar care nu schimbă nimic. Acei oameni rămân în continuare morți… Dumnezeu să-i odihnescă…

Oare nu era totuși mai bine ca Șerban să se fi simțit jignit de faptul că pentru siguranța lui și a altora nu e lăsat de ciei apropiați lui să conducă, decât ca acest fapt să îi fie arătat de moartea unor oameni?

  1. 16 octombrie 2011 la 21:46

    retardati la volan

    • 16 octombrie 2011 la 22:05

      Cf DEX:
      RETARDÁT, -Ă adj. (și s.m.f.) (Franțuzism) Rămas în urmă; nedezvoltat din punctul de vedere al intelectului; întârziat mintal; înapoiat; retardatar. [< retarda].
      Cred că e vorba doar de scăderea capacităților psihomotorii. La Șerban poate fi ceva temporar.
      Retardul e devinitiv, un retardat, nu a fost normal niciodată …

      Dacă e săvorbim de retardați la volan, putem vorbi de Mircea Badea 😀 . (Ponta sărcu, măcar stă pe scaunul din dreapta :)) )

  2. mihaela daniela
    18 octombrie 2011 la 11:14

    In primul rand, legal circula si Huidu pentru ca avea actele in regula, poate ai vrut sa spui regulamentar…adica isi pastrase sensul de mers…
    In al doilea rand, nu stiu cine esti si cine ti-a dat acest drept sa afisesi o fotografie cu Huidu cu acea eticheta pusa, si cu atat mai mult cu cat se vede clar ca nu cunosti datele accidentului…daca chiar vrei sa fii un redactor atat de bun asteapta sa vezi toate detaliile si apoi baga-te in comentarii…HUIDU NU SE AFLA INTR_O DEPASIRE A DERAPAT ceea ce e cu totul altceva…dar avand in vedere ca spui ca Loganul circula legal si nu regulamentar, probabil nici nu detii un permis de conducere ceea ce iti ia din dreptul de a comenta….

    • 18 octombrie 2011 la 17:43

      1.. Când am auzit de acel accident, veneam de pe Prima tv. Era reluarea emisiunii ”Cronica Cârcotașilor. Mă miram de lentoarea și cumva nenaturalețea cu care se mișca și vorbea Șerban. Era clar un om cu probleme psihomotorii.
      2..Contează cine sunt pentru a conta care e părerea mea? Nici eu nu știu cine ești, și nu văd de ce m-ar interesa chestia asta.
      3..Evident, dacă se dovedește că acei oameni au murit de bătrânețe, de gripă se mătreață sau din alte motive, am să o șterg. Indiferent care e motivul, mașina lui Huidu este cea care trecuse dincolo de linia continuă. A derapat? Poate da, poate ba. Mă întreb unde sunt urmele de cauciucuri de pe asfalt, pe de altă parte, să zicem că a derapat. Regula cu viteza spune că aceasta trebuie adaptată condițiile de trafic. Nu cred că în acel loc aceasta era de 100 Km/h sau mai mare. Având în vedere că avea familia în maașină, că drumul arăta ca dracu, era normal să meargă încet, cel puțin în curba unde nu avea vizibilitate. Vina lui mai constă în ceva. Cel care știe foarte bine care îi sunt capacitățile de reacție era el. Dacă era reponsabil nici măcar nu se urca la volan.
      4..Când am scris că Loganul circula lega așta aflasem din presă. Până una alta, din câte știu, Loganul nu și-a părăsit banda de mers.

      Rămân la părerea mea, Huidu e vinovat în primul rând pentru faptul că a urcat la volan. Dacă are porniri sinucigașe, asta nu înseamnă că ceilalți trebuie să sufere din acest motiv.
      Că veni vorba, știai că Mercedezul pe care îl conduce, pentru a derapa, are nevoie de o viteză destul de mare? Asta dacă nu e condus de un șofer care nu știe să conducă.

      Trebuie să precizez ceva. Eu sunt unul din cei care îi admirau munca, unul din cei care urmăreau de câte ori aveau ocazia Cronica cârcotașilor. Am spus asta de multe ori, chiar și aici, pe blog. Omul mi se părea a fi un profesionist în ceea ce făcea. Chiar și satira are nevoie de profesionalism pentru a fi făcută bine. Despre șoferul Șerban însă, vorbesc cele 14 încălcări ale legii pentru care a fost sancționat. Depășiri ilegale și viteză prea mare.
      Așa cum am spus că Huidu omul de televiziune trebuie admirat, spun și că Huidu șoferul trebuie sancționat. Faptul că avea o mașină scumpă, puternică, stabilă etc, nu înseamnă cu nu trebuia să respecte legea.

      ”… probabil nici nu detii un permis de conducere ceea ce iti ia din dreptul de a comenta ..” pentru asta ar trebui să te declar năroadă … Am un permis de conducere și un număr de kilometrii pe care probabil tu și arborele tău genealogic nu i-ați parcurs de când v-ați dat jos din pom.
      Cât despre pițipoancele care trec tot ce se întâmplă prin filtrul hormonilor personali care le fac să-și ude chiloțeii și canapeaua când la televizor apare unul sau altul din cei pe care îi admiră, indiferent dacă e vorba de Mircea Badea, Mircea radu Șerban Huidiu, Poponeț ori alții asemenea, am o părere care nu cred că ți-ar plăcea să o citești aici.

      P.S. Bun venit la Românica blues 🙂

      • mihaela daniela
        19 octombrie 2011 la 11:34

        se pare ca discutia a deviat asupra sexului meu…da este unul feminin, asta ca sa va scot din dubii si sa nu va mai dati cu parerea…nu sunt o inconsitenta cum ma numeste „unu de pe aici care isi zice Emil….”…sau poate o fi o ea??? vorbesc in cunostinta de cauza, indiferent de marca masinii, se poate derapa foarte usor in cazul in care aceasta nu este echipata cu cauciucuri de iarna, cu cat masina este mai grea cu atat este mai greu sa o redresezi…Blue ar trebui sa stii asta ca doar ai km cati nu am eu si arborele meu genealogic la un loc nu??? esti deja expert….si din nou vin si subliniez : LEGAL CIRCULA SI HUIDU ….REGULAMENTAR INSEAMNA CU TOTUL ALTCEVA, consulta dictionarul inainte de a te apuca sa te intreci in replici cu „o pitipoanca, careia i se uda chiloteii… ” si nu mai stiu ce ai scris tu mai sus ca mi se pare lipsita de sens si de rost replica ta finala, dar ma rog …trebuie sa fie si oameni frustrati pe lumea asta ….incat sa ajunga de la o discutie legata de faptul ca acuzi un om fara a cunoaste anumite detalii, cand poate nici cei ce se ocupa de ancheta nu o fac, si de faptul ca nu stii sa faci diferenta intre legal si regulamentar….la problemele mele personale si anume daca ma ud la chilotei cand apare Huidu, Badea…etc…la tv…
        Iti dau un sfat…. apari si tu la Tv sa ma ud la chilotei cand te vad,….ah…dar am uitat…nu esti atat de bun incat sa apari la Tv si singura varianta ramasa este sa iti dai si tu importanta pe un Blog….

        • 19 octombrie 2011 la 18:41

          Aha, feminin… ai probe? (poze, ceva? ) 😀 … după cum vezi, la asta suntem de acord … :d

          Ha, Huidu circuala foarte legal, dacă era în Anglia, la noi se circulă pe dreapta. În plus, în zonă viteza era limitată la 30km/oră …
          Atenție, recitește ce am scris… eu nu ziceam că TU ai fi o astfel de pițipoancă ce-și udă chiloțeii… dar dacă zici că te-ai simțit atinsă de afirmația mea, cine sunt eu să te contrazic?
          Nici măcar nu știu dacă porți chiloți… Pentru ce nu văd, nu bag mâna în foc…
          Nu cunosc detalii? Nu, doar că trei oameni au murit pebtru că s-au aflat într-u Logan făcut zob de un Mercedes al cărui șofer, după accident, după ce și-a scos pasagerii din mașină s-a întor, și a început dă se tânguie că și-a distrus Mecedes-ul și deși din mașina roșie se auzea un strigăt de ajutor, nici măcar nu s-a uitat în direcția aceea… Dacă e unul care apare la tv și e ginere de parlamentar poate ucide din culpă oameni fără a avea nici un fel de reținere? De exemplu se spunea că rude ale lui Șerban ar fi luat contact cu familiile victimelor, deși acestea spun că nu i-a sunat nimeni…
          P.S. De unde știi că nu apar din când în când la tv?

          P.S. … 3 morți …

          • mihaela daniela
            20 octombrie 2011 la 11:09

            mai sa fie se pare ca tu ai fost acolo….l-ai auzit pe Huidu cand zicea ca si-a distrus masina, ai auzit ca cineva striga dupa ajutor din Logan…sau cumva ai vazut pe OTV ca acolo se fac niste ipoteze dupa ureche…
            P.S. se pare ca nici acum nu ti-a atras atentia observatia mea ce inseamna legal si ce inseamna regulamentar… asa ca o sa te ajut eu sa iesi din acest impas…
            LEGÁL, -Ă, legali, -e, adj. Care există sau se face în temeiul unei legi, care este prevăzut de o lege, este conform cu legea. – Din fr. légal, lat. legalis.
            LEGÁL, -Ă adj. Conform unei legi, conform cu legea, bazat pe o lege. [Cf. fr. légal, lat. legalis].
            Sursa: DN | Adăugată de LauraGellner | Greșeală de tipar | Permalink
            LEGÁL, -Ă adj. conform prevederilor unei legi; care aparține legii. (< fr. légal, lat. legalis)
            Sursa: MDN | Adăugată de raduborza | Greșeală de tipar | Permalink

            REGULAMENTÁR, -Ă, regulamentari, -e, adj. Care ține de regulament, conform cu regulamentul; reglementar. ♦ Care este în legătură cu Regulamentul organic, privitor la Regulamentul organic.

            ceea ce ai zis tu mai sus ca Huidu circula legal, dar poate pentru Anglia….citeste cuvintele explicate mai sus ca sa intelegi si oful meu…CIRCULA LEGAL=ERA CU ACTE IN REGULA….
            NEREGULAMENTAR= NU SI-A PASTRAT BANDA DE DEPLASARE….cumva asta vroiai sa zici????

            • 20 octombrie 2011 la 20:50

              Mihaela tu ești o pacoste … ți s-a mai spus?
              Nu știu dacă insistența ta se datorează faptului că ești fană a lui Șerban sau faptului că ești olteancă și e musai să ai ultimul cuvânt. Am o veste ca de la ardelean amuzat, la olteancă dedicată. Pe acest blog, vei avea ultimul cuvânt atunci când mă vei plictisi și nu te voi mai băga în seamă. Deocamdată îmi ești tot mai simpatăcă, așa că deocamdatâ… nici o șansă să vorbești singură … 🙂
              Deci, să vedem ce spui de data asta:
              Nu, nu am fost acolo, zic și eu ce aud la tv sau citesc pe net ori în presa scrisă. Chestia cu victimele care cereau ajutor a fost una din știrile pe care s-a pedalat, știre născută din declarția dată la tv a unui martor.
              Știu ce înseamnă Lege- Legal și Regulament, regulamentar. Așa că nu te mai strofoca … Se pare însă că tu nici co dicționarul sub pupilă nu înțelegi (Ești blondă? ) .
              Când vorbești de Regulamentul Organic trebuie să știi că a fost o lege organică cvasi-constituțională promulgată în 1831-1832 de către autoritățile imperiale rusești în Țara Românească și Moldova. Conservator în esență, documentul a inițiat totuși o perioadă de reforme, care au pus baza occidentalizării societății locale. Regulamentul a oferit celor 2 principate primul lor sistem comun de guvernare. Că veni vorba, în cazul acesta ”Organic” se scrie cu majusculă, deși nu cred că te interesează. Văt că tu și numele ți-l scrii cu literă mică 😀
              Aici e vorba de Codul Rutier și de Regulamentul lui de aplicare. Cuvintele Lege, Legislație Legalitate nu sunt improprii folosirii deoarece Codul rutier se poate subsuma expresiei: ”Legislație Rutieră”.
              Încălcarea se referă la faptul că nu a adaptat viteza până la evitarea oricărui pericol, precum și la restricția de viteză care funcționează în zonă (30Km/h), precum și încălcarea liniei continue care nu poate fi încălcată sum nici un motiv. Nu poate fi încălcată nici dacă ai un SUV Mercedes ML, nici dacă ai un socru parlamentar, nici dacă ești vedetă tv…
              Crezi că dacă făceai tu accidentul și nu Huidu, vedetă și ginere de politician, acum mai pupai acea adeverință care îi dă și acum dreptul să conducă deși permisul îi e reținut? M-aș mira … E vorba totuși de trei morți ….

          • mihaela daniela
            20 octombrie 2011 la 11:14

            si inca ceva…si daca apari si daca nu apari la tv, zilnic sau din cand in cand cum zici tu …imi este indiferent…pentru ca asta nu scuza faptul ca nu stii sa faci diferenta intre doua cuvinte care nu au treaba unul cu altul (legal si regulamentar) si pentru faptul ca omiti ca cei din Logan NU AVEAU CENTURI DE SIGURANTA…dar cum suntem o tara libera fiecare are dreptul la opinie…pe mine m-a deranjat fotografia postata de tine sii siguranta cu care faceai niste afirmatii..unele dintre ele neaparand nici la tv si fiind niste ipoteze…atata tot…asa ca nu am de ce sa imi pierd timpul contrazicandu-ma cu tine…

            • 20 octombrie 2011 la 21:02

              Mihaela, nu ai de unde să știi… Centura de siguranță e bună, dar nu perfectă. Am făcut unele afirmații deoarece am pe umeri un cap pe care îl folosesc și altfel decât ca protecțiie antipluvială, suport pentru urechi și generator de măreață. Uneori mai și gândesc cu el. Cum tu ai dreptul să spui ce-ți trece pe sub zulufi, așa am și eu dreptul să spun că înaninte de a afla de accident, tocmai văzusem reluarea unei Cronici a Cârcotașilor și m-a frapat o anumită lentoare în mișcările lui Șerban. Nu trebuie să fii specilalist să observi că dpv pshihomotor Șerban nu funcționează tocmai cum trebuie. Este normal să fie așa după accidentul din iarnă și după tratamentul pe care l-a făcut.
              Evident că nu te obligă nimeni să stai și să mă contrazici… Poți să-mi dai dreptate și am încheiat bâlciul … Dreptate consider că îmi poți da și tacit… nerăspunzând …

    • Emil
      18 octombrie 2011 la 22:35

      Din pacate, Huidu nu e singurul INCONSTIENT! Mai scrie pe aici unu’ care isi zice Mihaela:-) De fapt:-(

  3. 18 octombrie 2011 la 17:47

    Mihaela, uită-te la ultima poză. îi vezi pe acei copii? Dacă de era vorba de acel tip de Mercedez, mașină care e considerată foarte sigură și construită special să își protejeze pasagerii, acum ar fi în cimitir la doi metrii sub pământ.

    • mihaela daniela
      19 octombrie 2011 la 11:40

      si mai am ceva de precizat, putea sa fie si Logan si sa nu pateasca nimic…de ce??? pentru ca aveau centurile de siguranta puse…lucru care se poate observa ca pasagerii Loganului nu le aveau pentru ca nu erau sarite airbagurile… am trecut si eu prin asa ceva si intr-adevar faptul ca ai o masina mai grea iti mareste sansa de supravietuire, dar..daca Huidu si pasagerii lui nu aveau centurile puse…oricare din acestia putea sa sara prin parbriz…sa isi rupa coloana cervicala sau orice altceva de aceeasi gravitate….

      • 19 octombrie 2011 la 19:06

        Mihaela, hai să vorbim un pic de fizică.
        Mașina lui Șerban, are două tone și ceva, are peste două tone (2,093 kg) loganul în funcițe de tip, între 975 și 1115 kg.
        Din punct de vedere al rezistenței mecanice și a conformației de disipare a forței de impact, diferența e ceva mai mare decît diferența la preț.
        Ca să înțelegi diferența, itrebuie să exagerăm puțin. imaginează-ți că un Trabant intră într-un Maybach de cinci tone. Trabantul devine abțibild pe farurile Maybach-ului. Acestuia nu e sugur nică că i se zgârie vopseaua.
        Dacă era o Dacie 1300, datorită fremei și a modului în care se distribuie în interiorul structurii de rezistență poate cei trei nu mureau. Cel puțin cei aflați pe scaunele din spate. Pentru acel tip de Mercedes, șocul ar fi fost similar cu cel resimțit de Logan, ar fi trebuit să se ciocnească la aceeași vieteză cu un Hummer care deși are 2,340–2,680 kg are o rezistență macanică la impact mult mai mare.

  4. 18 octombrie 2011 la 23:23

    Emil :

    Din pacate, Huidu nu e singurul INCONSTIENT! Mai scrie pe aici unu’ care isi zice Mihaela:-) De fapt:-(

    Corect, dar asta nu scade vina niciunuia din ei.

    Da, se prea poate să scrie. Dar din adresă reiese că e o ea … 🙂
    Dealtfel și stilul pare feminin. (Sau efeminat 😀 )

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: