Arhiva

Archive for 11 februarie 2014

Crin Antonescu are vise în care e servit la masă de ospătarul Ponta?

11 februarie 2014 Lasă un comentariu

Klaus Johannis devenit o marotă pentru PNL şi o ameniţare pentru PSD. E posibil ca el să deţină scânteia care va arunca în aer USL …

Klaus Johannis

Iată că trăirăm s-o vedem şi pe asta…

PNL a făcut din promovarea lui Klaus Johannis, primarul Sibiului,  în cât mai multe şi mai importante funcţii din guvern un ţel cum PNL n-a mai avut. Dacă se poate, să rămână şi primar să fie şi ministru că îţi vine să te şi miri că încă nu l-au propus şi drept catindat pentru postul de preşedinte al României, şi Patriarh, şi ce-o mai fi …

Extrem de iritat că PSD nu e de acord din start cu această propunere, poate şi pentru că nu cred că se pune problema ca Ponta să îl lase în locul său ca Premier, Crin Antonescu Preşedintele PNL, a spus că primul-ministru ar fi primit „precum un chelner” o listă de priorităţi de la şeful Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso.

„Nu eu a declarat Crin Antonescu a doua zi după o victorie copleşitoare, m-am dus să închei pact cu Traian Băsescu. Nu eu, a doua zi după ce şapte milioane jumătate de români au votat într-un fel, m-am dus să-mi dea Barroso lista de comenzi ca la chelneri. Nu eu am făcut aceste lucruri, deci nu împotriva mea se poate îndrepta suspiciunea că mi-aş bate joc de milioane de voturi ca să-l pun pe Traian Băsescu prim-ministru”

Antonescu, Ponta

Despre paranoia şi inflamarea personalităţii lui Antonescu am mai vorbit; de data aceasta Crin Antonescu, obosit şi enervat, cu un rânjet care se dorea zâmbet probabil a dat frâu liber fanteziilor sale din momentele de reverie etnobotanică, visul său profund, în afară de acela cu ceasul cu sculătoare care îl trezeşte la Cotroceni, este acela de a fi servit la masă când vine obosit de la o partidă de poker de Ponta în postură de ospătar.

 La rândul lui, Ponta, iritat de  coşmarele care îi toacă nervii, inevitabil  cu Băsescu,  nu  a pierdut ocazia să se lege iar de Preşedinte.

„Am văzut (ce a spus Antonescu – nota Blue) – a declarat Ponta – de când e prieten cu Băsescu, are acelaşi limbaj. Cred că prima dată când îl va întâlni Antonescu pe Barroso, o să-i transmită aceste lucruri şi e suficient, eu nu intenţionez să îi răspund nici lui Băsescu, nici lui Antonescu la acest gen de declaraţii. Eu am foarte multă treabă, iar dânşii au foarte mult timp”.

 „Uniunea Social Democrată a fost făcută pentru alegerile pentru Parlamentul European. De asemenea, noi colaborăm şi la nivelul Guvernului, al Parlamentului României, al structurilor locale şi stabilitatea e extrem de importantă pentru toată lumea. Astăzi, alături de mine, erau invitaţi ministrul de Finanţe şi ministrul Economiei. Bine că am venit eu” –  a mai spus Ponta.

Dacă mă gândesc un pic, mă mir că Antonescu şi gaşca lui de infractori din PNL sunt atât siguri de ei înşişi şi îi consideră pe social democraţi atât de tâmpiţi încât să nu observe evidenţa. Sudarea tot mai puternică a cuplului Antonescu-Johannis, pe de o parte, în eventualitatea alegerii ca preşedinte a lui Crin, pesediştii vor fi scoşi din calcule când va veni vorba de funcţia de premier.

De asemenea, Antonescu pare a nu vedea că făţărnicia lui de-a dreptul maladivă împinge PSD spre un candidat la alegerile preşedinţiale, fără glumă, candidatura lui Sorin Oprescu şi mai ales susţinerea ei de către  PSD pare tot mai sigură. 

Extrem de interesant îmi pare  faptul că PSD pregăteşte un nou candidat, unul care să îi garanteze lui Ponta fotoliul de Premier. Nu dau nume, spun doar că e vorba de cineva relativ tânăr …